NASTAVAK OBUKE ZA PREDAVAČE “MODULI O INKLUZIVNOM OBRAZOVANJU“
Datum objave: 29.11.16 Objavio: adminU periodu od 10.11. do 12.11.2016. godine, u organizaciji UNICEF-a u BiH i Udruženja “DUGA“, nastavljena je obuka za predavače u okviru projekta “Inkluzivno obrazovanje“. Drugi dio obuke “Modul 2 – Zajednički rad na stvaranju inkluzivnih škola“, je realizovan u Tesliću.
Obuci predavača su prisustvovali direktorica škole prof. Arnela Trešnjo, pedagog Indira Memić, te nastavnici predmetne i razredne nastave Fahrudin Bičo, Edina Podgorica, Selma Ćehović, Amira Hadžić, Emina Memija i Sanela Muzur.
Modul 2 se fokusira na odnose i načine stvaranja odnosa. Cilj je promocija inkluzivnog obrazovanja u školama i zajednicama. Bavi se učesnicima, značajem njihovih odnosa, zajedničkog rada i praksama saradnje. Doprinosi iniciranju neophodnih procesa promjene u školama i zajednicama.
Teme na ovoj obuci su bile:
· Korištenje komunikacije za uspostavljanje radnih odnosa
· Razumijevanje ograničenja učešća
· Saradnja na prevazilaženju ograničenja učešća
· Stvaranje timova i koalicija za inkluziju
Modul 2 vodi učesnike kroz niz aktivnosti analiziranja ograničenja učenja, a zatim planiranja izmjena, koje će omogućiti učešće svakom djetetu. Trebamo ramišljati o vlastitim obrascima interakcije, odnosima u kolektivu, porodicama, te o posljedicama takve prakse po druge. Veoma je važna mapa saradnje koja predstavlja mrežu saradničkih odnosa.
Na sjednici Nastavničkog vijeća škole, 17.11.2016. godine, pedagog škole Indira Memić je upoznala prisutne s Modulom 2, te aktivnostima koje slijede u narednom periodu.
Inkluzivna škola je škola koja unapređuje odnose, ostvaruje bolju komunikaciju, sarađuje i omogućava učešće svakom djetetu.